قانون 2 دقیقه ای خدمات طراحی سایت - شرکت طراحی وب سایت

Wiki Article

به علاوه، مشتریان وفادار سرمایه‌های بسیار ارزشمندی برای کسب و کارها به شمار می‌روند. چرا که نه تنها خود به صورت مرتب خرید می‌کنند، بلکه برند و سایت را به دوستان و آشنایان خود هم معرفی خواهند کرد.

پیشنهاد می‌کنیم صفحه استراتژیک سایت خود را در قسمت فوتر قرار داده و به صفحه مذبور لینک دهید. این صفحات شامل صفحه تماس با ما، صفحه درباره ما، صفحه مجله سایت، مقالات، خدمات و … می‌شود.

زیرا اگر بخواهید در این شرایط، از وردپرس استفاده کنید. سایت بسیار کند می‌شود. اما استفاده از طراحی سایت اختصاصی مشکلات کندی وردپرس را ندارد.

سپس بعد از آنکه سایتتان به طور کامل طراحی و راه‌اندازی کردید و نوشته و برگه‌ها (محتوا) در داخل سایت قرار دادید، دوباره به همین بخش برگردید و این گزینه را غیر فعال کنید (تیک را بردارید) و دکمه ذخیره تغییرات را بزنید.

همینطور در صورت تمایل می توانید خدمات سئو سایت خود نیز به تیم ما سپرده و با خیالی آسوده فقط کسب و کارخودتان را مدیریت نمایید.

همه چیز درباره نیچ مارکتینگ؛ از شناخت مزایا تا مراحل اجرای کمپین

محصول جدید که وارد فروشگاه اینترنتی خود کرده‌اید و یا مقاله پرمخاطبی که در سایت داشته‌اید، می‌تواند توجه بازدیدکننده را به خود جلب کند. با قرار دادن لینک این مقالات یا محصولات می‌توانید مخاطب را بیشتر در سایت خود نگه‌داشته و امتیاز بیشتری از گوگل دریافت کنید.

اگر شما محصولات فیزیکی زیادی دارید و میخواهید آن ها را در فضای وب بفروش برسانید می توانید از این قسمت ثبت درخواست خود را برای طراحی سایت فروشگاهی خود ارسال کنید.

در ادامه برای این که بیشتر با این مفهوم آشنا شوید، بد نیست نگاهی به یکی از مدل‌های طراحی تعاملی داشته باشیم.

قوانین و مقررات

سپس تیم ما، براساس موارد اعلام شده، سایتی مخصوص شما طراحی خواهند کرد.

طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای به همراه سئو عالی به شما افزایش اعتبار و فروش خواهد داد. بنابراین درب های دیگری به روی شما در ورود به بازار های دیگر محصولات باز خواهد کرد.

خانه مقالات وردپرس آموزش ساخت سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت

تمام عناصر گرافیکی که در سایت به کار گرفته می‌شوند، مانند تصاویر، نمودارها، آیکن‌ها و غیره باید ساده و گویا باشند.
همچنین به دلیل کدنویسی اختصاصی، امنیت وب‌سایت بالاتر است. این مسئله به خصوص در حوزه طراحی سایت فروشگاهی بسیار مهم است.

با قرار دادن اطلاعات حفاظتی نظیر نماد اعتماد، مهرهای امنیتی، گواهینامه و جوایزی معتبری که دریافت کرده‌اید می‌توانید اعتبار سایت خود را به بازدیدکننده نشان دهید.

امکان درج فیلم نقد و معرفی محصولات، درج صوت قابل پخش با امکان دانلود و رندر.

البته امکانات پرتال فقط به همین ختم لینک منبع نمی‌شود. شما از طریق پنل مدیریت خود در پرتال می‌توانید ایمیل اختصاصی بسازید، اقدام به تولید محتوای وبلاگی کنید، در هر زمانی قالب خود را ویرایش دهید، صفحات جدیدی به این سایت آن اضافه کنید یا اصلاً یک قالب جدید برای سایت خود انتخاب کنید و ...

بعد از ساخت سایت فروشگاه اینترنتی، تا چه زمانی از من پشتیبانی میشود؟ تیم منلع طراحی سایت کاسپید بعد از طراحی کامل سایت ها و فروشگاه های اینترنتی تا یک سال پشتیبانی رایگان ارائه میدهد.

از طرف دیگر، شرایط در دنیای امروز به خود بعد از پاندمیک کرونا تغییر زیادی کرده است. اکثر مردم تمایل به سفارش آنلاین دارند.

پشتیبانی قوی طراحی سایت خیلی مهمه که سایتت دست کسایی باشه که همیشه کنارت باشن و تو مشکلات سریع بهت کمک کنن. طراحی سایت بر اساس سئو طراحی سایت شما باید طبق اصول سئو باشد تا بتوانید در گوگل بدرخشید.

در واقع بعد از پیاده سازی کامل سایت مبتنی بر اصول کامل سئو، نحوه کار با پنل سایت توسط کارکنان این مجموعه به مشتریان آموزش داده می شود.

در ادامه، به طور کامل در این رابطه توضیحات کامل می‌دهیم.

دانلود و استفاده این نوع قالب‌ها که به قالب نال شده معروف است، برای سایت بسیار خطرناک است. زیرا مشخص نیست که قالب امن است یا نه؟

پس از توافقات اولیه، ما پروپوزالی متناسب با نیازهای شما می‌نویسیم. در این پروپوزال، مواردی چون زمان‌بندی اجرای پروژه، نوع سایت، صفحات مورد نیاز، قیمت خدمات طراحی سایت و غیره را مشخص می‌کنیم.

شاید به جرات بتوان گفت مهم‌ترین فاکتور فوتر سایت شماره تماس پشتیبانی سایت است. اغلب افرادی که با سایت به مشکل خورده‌اند و یا نیاز به راهنمایی دارند به دنبال شماره تماسی هستند که بتواند با واحد پشتیبانی در ارتباط باشند. این شماره را یا در صفحه تماس با ما جستجو می‌کنند و یا مستقیماً به سراغ فورتر می‌آیند.

ارایه ساختار و چیدمان صفحه اصلی و کلیه صفحات داخلی و شبیه سازی عملکرد وب سایت

اما اگر کسب و کار بزرگی دارید، یا به فکر راه‌اندازی فروشگاه آنلاینی هستید که محصولات بسیار زیادی دارد، بهتر توضیحات بیشتر است خدمات طراحی سایت به صورت کدنویسی شده و اختصاصی باشد.

Report this wiki page